dissabte, 11 d’abril del 2015

COMENCEM AMB LA FASE II

Amb aquestes anteriors entrades hem acabat amb la fase I de la meva proposta del Pla d’Intervenció. Es tractava de negociar amb els professionals del centre aquesta proposta i realitzar la recollida d’informació necessària. 

Ha estat un inici molt intens perquè hem pogut dur a terme els objectius que m’havia plantejat amb l’ajuda de casi tots els agents implicats. Sobretot destacant la col.laboració de l’Equip Directiu i la meva tutora del centre. Crec que hem fet una bona feina conjunta.

Partint d’aquesta tasca inicial bàsica per a continuar amb el projecte, a partir d’ara em centraré més en la fase II que es tracta del Disseny de les activitats que he negociat amb el centre i que apareixen a l’entrada del dia 23 de Març (podeu veure a l’enllaç).

Continuo les pràctiques amb molt bona sensació de que estic aportant al centre algunes cosetes interessants i útils i que els companys em tracten com una més al centre. Sentir-me ben acollida fa que continuï aquest camí amb ganes i entusiasme per aconseguir els objectius que ens hem plantejat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada